Medlemsinformation

Onsdagsträning

Varje onsdag kl.18.00 under årets ljusa tid är det allmän träning. Välkomna ner för att träna, eller ta en fika och prata bort en stund. Sektorerna turas om att finnas på plats ifall man har frågor och funderingar, samt se till att det finns något att fika på,

.

E-postadresser

Vi vore tacksamma om de medlemmar som inte lämnat sin e-postadress gör det genom att gå in på sin personliga "min sida" på SBK:s webbplats och uppdaterar er medlemsstatus, eller mejla era uppgifter till ordforande@saxnasbhk.se. En komplett mejllista underlättar och ger klubbstyrelse och sektorer stor möjlighet att hålla medlemmarna uppdaterade om vad som händer på klubben.

Alla kan hjälpa till

Vi tror att de flesta kan hjälpa till med något på klubben. Vi söker just nu kökspersonal, gräsklippningskunniga, lite hantverkskunniga. Ja, egentligen all hjälp vi kan få av er medlemmar. Hör av er till någon i styrelsen med vad ni vill och kan hjälpa till med. Kommer även att finnas listor på klubben att sätta upp sitt intresse på. Ert kunnande och hjälp är jätteviktig för oss som ideell klubb.

Vill du vara med och hjälpa till på våra tävlingar?

För att kunna anordna en tävling behövs en del funktionärer. Uppgifterna är inte svåra och det behövs ingen speciell utbildning. Det kan t.ex var att hjälpa till i köket, vara inropare, parkeringsvakt, fotografera de tävlande m.m. Om man inte kan hjälpa till på själva tävlingsdagen behövs även hjälp innan tävling med att t.ex. sätta upp banor, tält, hitta sponsorer m.m.

Att hjälpa till vid tävlingar kan vara nyttigt innan du själv ska ut på tävlingsbanan. Du som redan tävlar, ta tillfället i akt och lär dig mer om en gren du vanligtvis inte tävlar i själv.

Kontakta styrelsen om du vill anmäla dig till vår funktionärslista.

Evenemang/aktiviteter

Du håller lättast koll på kommande evenemang och aktiviteter i kalendern. Där hittar du bland annat våra tävlingar, kurser, medlemsmöten m.m. Klicka på Visa alla Evenemang nedan för att se hela kalendern.